Regulamin użytkowania Platformy edukacyjnej Eduklik
Słowniczek
W rozumieniu przedstawionego regulaminu niżej wymienione pojęcia oznaczają:
- Formularz rejestracyjny – formularz online wypełniany przez osobę fizyczną w celu założenia Konta na Platformie Eduklik, które pozwoli na korzystanie z usług świadczonych za pośrednictwem Platformy edukacyjnej Eduklik przypisanych do danego Konta;
- Adres e-mail – oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej;
- Hasło – zestawienie kolejnych znaków pozwalający Użytkownikowi na autoryzowany dostęp do jego Konta;
- Konto – zbiór ustawień i zasobów przygotowanych dla Użytkownika, pozostający do dyspozycji za pośrednictwem Platformy edukacyjnej Eduklik pozwalające mu na korzystanie, po zalogowaniu, z dostępnych aktualnie funkcjonalności oraz przypisanych Usług;
- Informacja o usłudze – wszystkie informacje przeznaczone bezpośrednio lub pośrednio do promowania Usług i/lub Platformy Eduklik za pomocą środków komunikacji elektronicznej z Użytkownikiem;
- Operator techniczny – EDUKLIK CHODOROWSKI KOŁECZKO SPÓŁKA JAWNA – z miejscem prowadzenia działalności w Rawiczu przy ulicy Sportowej 30, NIP 6991968408, REGON 52084657900000. Operator techniczny zapewnia utrzymanie Platformy Eduklik we odpowiednim środowisku informatycznym, odpowiada za prawidłowe świadczenie Usług pod względem technicznym, a także udziela wsparcia użytkownikom w prawidłowym korzystaniu z Platformy Eduklik;
- Operator merytoryczny – twórcy poszczególnych Kursów, którzy współpracują z Platformą Eduklik. Operator merytoryczny odpowiada za pozyskiwanie, tworzenie, dobór, prezentowanie oraz nadzorowanie kursów online udostępnianych za pośrednictwem Platformy Edukacyjnej;
- Eduklik, Platforma, Platforma Eduklik lub Platforma edukacyjna Eduklik– należący do Usługodawcy portal internetowy o firme "Eduklik", przy pomocy, którego udostępniane są Usługi. Portal prowadzony jest pod adresem URL https://eduklik.pl oraz https://studio.eduklik.pl;
- RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Usługodawca – EDUKLIK CHODOROWSKI KOŁECZKO SPÓŁKA JAWNA,
- Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca Konto;
- Umowa – oznacza umowę pomiędzy Użytkownikiem i Usługodawcą, która zostaje zawarta na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług drogą elektroniczną, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017, poz. 1279 z późn. zm.);Usługa – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę w ramach Eduklik wskazane w rozdziale IV Regulaminu;
- Usługa – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę w ramach Eduklik wskazane w rozdziale IV Regulaminu;
- Regulamin – niniejszy regulamin, określający warunki świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy edukacyjnej Eduklik.
Postanowienia ogólne
- Zasady korzystania z Usług przez Użytkowników oraz warunki ich świadczenia przez Usługodawcę są określone w Regulaminie.
- Obligatoryjnym warunkiem do rozpoczęcia korzystania z Usług jest zawarcie Umowy zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do określenia szczegółowych zasad oraz zakresu świadczenia poszczególnych Usług w odrębnych regulaminach.
- Usługodawca udostępnia Regulamin na Platformie edukacyjnej Eduklik w sposób umożliwiający Użytkownikom zapoznania się z nim oraz odtworzenie jego treści.
- Usługi są dostępne jedynie w przypadku akceptacji Regulaminu. Użytkownicy, którzy nie akceptują Regulaminu, nie mogą korzystać z Usług, ani żądać jakichkolwiek świadczeń ze strony Usługodawcy.
- Użytkownicy mogą korzystać z Platformy i usług świadczonych za jej pośrednictwem poprzez połączenie ze stronami internetowymi innych serwisów, portali lub usługodawców. W sytuacji opisanej powyżej stosuje się odpowiednie regulaminy, przepisy prawa lub inne dokumenty określone dla właściwych serwisów, portali, stron internetowych lub usług. Usługodawca w takim przypadku nie jest stroną umów o świadczenie usług drogą elektroniczną zawieranych pomiędzy usługodawcą a Użytkownikiem, o którym mowa w zdaniu pierwszym, ani też nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone na rzecz Użytkowników przez tych usługodawców.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa polskiego, a wszelkie ewentualne spory rozstrzygane będą przez sądy polskie właściwe dla Usługodawcy.
- Biuro obsługi klienta (Użytkownika) znajduje się w siedzibie Usługodawcy - Rawicz 63-900 ul. Sportowa 30
Warunki techniczne
- Technicznym warunkiem korzystaniem z Usług jest posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego typu laptop, smartfon lub tablet z dostępem do sieci internetowej oraz z zainstalowaną przeglądarką internetową wskazaną w ustępie drugim. Konieczne jest również posiadanie Adresu e-mail.
-
Korzystanie z Eduklik jest możliwe tylko przy spełnieniu poniższych wymagań technicznych:
- przeglądarki: Google Chrome 70 lub wyższy, Mozilla Firefox 61 lub wyższy, Edge 43 lub wyższy, Safari 12 lub wyższy, Opera 56 lub wyższy;
- włączona obsługa JavaScript w przeglądarce;
- włączona obsługa cookies (ciasteczek) oraz Local Storage;
- W celu korzystania z Usługi urządzenie Użytkownika musi mieć dostęp do sieci internetowej.
- Usługodawca informuje i zastrzega, że korzystanie z Platformy może wiązać się ze powszechnym ryzykiem związanym z użytkowania sieci internetowej oraz zaleca Użytkownikom podjęcie odpowiednich kroków celem jego ograniczenia, w szczególności stosowania odpowiednich zabezpieczeń urządzeń informatycznych, przy pomocy których Użytkownik korzysta z Usługi, nieudostępniania loginu i hasła, korzystania z aktualnych przeglądarek internetowych oraz programów antywirusowych.
Zakres usług
- Usługodawca świadczy Usługi zgodnie z niniejszym Regulaminem.
-
Usługa świadczona na rzecz Użytkownika polega na:
- możliwości uzyskania informacji o bieżących kursach publikowanych na Platformie Eduklik przez Operatora merytorycznego,
- udostępnianiu kursów, o których mowa w lit. a w taki sposób, aby Użytkownik spełniając warunki techniczne określone w Regulaminie miał do nich dostęp w czasie i miejscu przez siebie wybranym i mógł się zarejestrować w celu ich wykorzystania,
- korzystanie z kursów podnoszących wiedzę i umiejętności Użytkowników,
- możliwości kierowania zapytań za pośrednictwem dedykowanych formularzy,
- możliwości zgłaszania uwag za pośrednictwem dedykowanych formularzy,
- możliwość zarejestrowania się na Platformę w celu korzystania z wybranych kursów,
- rejestrowanie i utrzymanie Konta dla Użytkownika,
- przesyłanie informacji o kursach, na żądanie Użytkowników lub po wyrażeniu dodatkowej zgody,
- utrzymanie i administrowanie Konta,
- możliwość wydawania zaświadczeń ukończenia kursu.
- Użytkownik może korzystać z kursów dostępnych na Platformie za pośrednictwem utworzonego Konta co wymaga dodatkowego zapisania na wybrany kurs online.
- Dostęp do Platformy jest bezpłatny, jednakże udział w kursie jest uzależniony od ustawień Operatora merytorycznego. Operator merytoryczny może przygotować kurs, w którym uczestnictwo przez Użytkownika wiąże się z opłatą.
Zawarcie i rozwiązanie Umowy
- Z chwilą akceptacji Regulaminu Umowa zostaje zawarta.
- Użytkownik zawierając Umowę oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia.
- Umowa z Użytkownikiem zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Użytkownik może rozwiązać Umowę w każdym czasie poprzez zgłoszenie odpowiedniego oświadczenia na adres e-mail kontakt@eduklik.pl lub listownie na adres Operatora technicznego. Skutkiem rozwiązania umowy jest usunięcie Konta i brak możliwości korzystania z Usług.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy lub zablokowania Konta Użytkownika w przypadkach wymienionych poniżej:
- zmiany obowiązujących przepisów prawa lub innych istotnych czynników,
- w przypadku uzyskania uzasadnionych informacji, że Użytkownik korzysta z Usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami społecznymi, naruszają dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy, Operatora technicznego lub Operatora merytorycznego,
- uznania wniesionego sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika, zgodnie z art. 21 RODO,
- zamieszczania przez Usługobiorcę treści niezgodnych z niniejszym Regulaminem,
- braku akceptacji zmian w Regulaminie.
- O rozwiązaniu umowy Użytkownik zostanie poinformowany przez Usługodawcę najpóźniej w terminie 72 godzin od zaistnienia okoliczności uzasadniających rozwiązanie Umowy, poprzez stosowne oświadczenie na Adres e-mail podany przez Użytkownika podczas rejestracji Konta. Rozwiązanie Umowy następuje w terminie 7 dni od przesłania oświadczenia.
Rejestracja konta
- Użytkownik w celu skorzystania z kursów online dostępnych aktualnie na Platformie edukacyjnej powinien dokonać procesu rejestracji i założyć Konto. Konto zakłada się w poprzez wypełnienie Formularza rejestracyjnego, podanie danych obowiązkowych, a także zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu.
- Aby się zarejestrować należy wypełnić i przesłać formularz dostępny na stronie internetowej pod adresem https://studio.eduklik.pl/register.
- Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego Formularza rejestracyjnego i akceptacji Regulaminu Operator techniczny, stworzy dla Użytkownika, o którym mowa w ustępie pierwszym, Konto o identyfikatorze będącym podanym przez niego Adresem e-mail i wybranej przez Użytkownika nazwie.
- Operator techniczny zastrzega sobie prawo do odmowy utworzenia Konta o określonej nazwie, jeżeli jest ona już zajęta przez innych Użytkowników lub jeżeli poweźmie uzasadnioną, wiarygodną informację, że jest ona niezgodna z prawem, dobrymi obyczajami, narusza dobra osobiste lub uzasadnione interesy jakichkolwiek osób trzecich.
- Z kontem powiązany jest Adres e-mail, który stanowi konieczną formę identyfikacji Użytkownika i zostanie wykorzystany do wszelkiej korespondencji związanej ze świadczeniem Usług.
- Aktywacja Konta nie powinna przekraczać 24 godzin, od zakończenia procesu rejestracji.
- Użytkownik, który został wskazany w ustępie pierwszym ma dostęp do Konta za pomocą swojego Adresu e-mail oraz hasła podanych podczas procesu rejestracji. Użytkownik zobowiązuje się do nie ujawniania jakiejkolwiek osobie nieuprawnionej hasła i ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek jego ujawnienia.
Zasady korzystania z Usług
- Użytkownik korzysta z Usług dobrowolnie.
- Użytkownik akceptuje konieczność posiadania aktualnego, czynnego Adresu e-mail, aby optymalizować realizację Usługi. Adres e-mail podawany jest bezpośrednio w Formularzu rejestracyjnym. Usługobiorca zobowiązuje się do bieżącego monitorowania podanego Adresu e-mail. Jeżeli Usługobiorca zmieni Adres e-mail musi niezwłocznie zaktualizować informacje lub poinformować Operatora technicznego.
- Dane wprowadzane przez Użytkownika podczas procesu rejestracji Konta muszą być prawdziwe.
- Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za niedopełnienie zobowiązań wynikających z Regulaminu oraz za nieprawdziwość składanych zapewnień i oświadczeń.
- Wprowadzane informacje przy pomocy narzędzi Platformy edukacyjnej Eduklik należy dokonywać w miejscach do tego przeznaczonych. Miejsca te mogą zawierać tylko te dane, do których zostały przeznaczone.
- Zabrania się udostępniania innym podmiotom Konta.
- Działania utrudniające lub destabilizujące funkcjonowania Platformy edukacyjnej lub Usług jest zabronione.
-
Użytkownik jest zobowiązany w szczególności do:
- niewykonywania jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Platformy edukacyjnej Eduklik oraz od korzystania z Usług w sposób niezgodny z dobrymi obyczajami, a także uciążliwy dla innych Użytkowników,
- przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wzorów użytkowych i przemysłowych innych osób, patentów, znaków towarowych, wynalazków,
- niewykonywania jakichkolwiek działań naruszających prywatność, w szczególności zbierania, przetwarzania i rozpowszechniania informacji o Usługobiorcach bez ich wyraźnej zgody, chyba że jest to dozwolone przez przepisy prawa i Regulamin.
- Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego Konta dla tego samego Użytkownika.
Prawa i obowiązki Usługodawcy/ Operatora technicznego/ Operatora merytorycznego
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji Usług oraz sposobu działania Platformy Eduklik, w tym zaprzestania działalności, przeniesienia praw oraz podjęcia dozwolonych przez prawo czynności związanych z Eduklik.
- Użytkownikowi, w związku sytuacją wymienioną w ustępie pierwszym, nie przysługują żadne roszczenia względem Usługodawcy.
- W przypadku uznania przez Operatora technicznego, że Użytkownik działa ze szkodą dla Eduklik lub niezgodnie z Regulaminem, Operator techniczny zastrzega sobie prawo do zmodyfikowania i/lub usunięcia Konta Użytkownika.
- Operator merytoryczny posiada do zamieszczania kursów o tematyce naukowej oraz zakresie zdobywanych kompetencji i umiejętności. Operator merytoryczny posiada również prawo usunięcia kursów z Platformy w dowolnym momencie lub ich modyfikacji.
- Każdy Kurs jest określony przez Operatora merytorycznego względem: czasu trwania, rozpoczęcia i zakończenia kursu, terminów zapisów oraz kategorii tematycznej. Podstawowe informacje na temat kursów będą zamieszczane na Platformie edukacyjnej i przypisane dla danego kursu.
-
Operator techniczny lub Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
- okresowego zawieszenia świadczenia Usług z powodu przeprowadzania prac technicznych,
- przejściowego zaprzestania świadczenia Usług w całości lub w części,
- wysyłania na Adres e-mail podany przez Użytkowników komunikatów prawnych, technicznych i transakcyjnych powiązanych z funkcjonowaniem Platformy edukacyjnej i/lub świadczeniem Usług,
- w przypadku jeżeli Użytkownik nie przestrzega zapisów Regulaminu, odmowy świadczenia Usług,
- modyfikacji świadczonych Usług oraz sposobu działania Platformy Eduklik bez wcześniejszych powiadomień o takim działaniu,
dowolnego wybierania adresatów, a także personalizowania treści informacji dostarczanych do Użytkowników.
- Operator techniczny ma prawo wezwać Użytkownika do niezwłocznego usunięcia nieprawidłowości, jeżeli uzna, że dane są nieprawdziwe lub nieaktualne.
- Operator techniczny ma prawo wezwać Użytkownika do niezwłocznego usunięcia nieprawidłowości, jeżeli uzna, że dane są nieprawdziwe lub nieaktualne.
- Usługodawca, Operator techniczny oraz Operator merytoryczny nie udziela żadnej gwarancji prawidłowego działania Platformy i/ lub Usług w całości albo w części w zakresie w jakim nie ma wpływu na jakość świadczenia Usługi, np. ze względu informatycznych, działania zagranicznych serwerów, dostawców usług internetowych, itp.
- W razie zakłóceń lub problemów w funkcjonowaniu Konta bądź Platformy, Operator techniczny zastrzega sobie prawo do ingerencji w Konto Usługobiorcy w celu ich usunięcia.
Płatności za usługi
- Portal ma charakter komercyjny i prowadzony jest w ramach działalności gospodarczej zarejestrowanej na terytorium kraju.
- Korzystanie z Usług jest może wiązać się z odpłatnością.
- Usługodawca zaznacza, iż korzystanie z Usług za pośrednictwem Platformy wymagać będzie połączenia z siecią internetową i wiązać się może z kosztami transmisji danych, zgodnie z obowiązującymi cenami u operatora sieci, z której korzysta Użytkownik.
Odpowiedzialność
- Użytkownik za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną jego działaniami, w szczególności podaniem nieprawdziwych informacji, naruszeniem praw autorskich lub dóbr osobistych oraz praw pokrewnych ponosi pełną odpowiedzialność.
- Usługodawca, Operator techniczny oraz Operator merytoryczny nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, które powstały na skutek zaprzestania świadczenia Usług w całości lub części na rzecz Użytkowników. Usługodawca nie odpowiada także za szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia Usług i usunięcia Konta Użytkownika, który dopuścił się naruszenia Regulaminu.
-
Podmioty wskazane w ustępie drugim nie ponoszą odpowiedzialności za:
- za treści udostępniane za pośrednictwem Eduklik przez Użytkowników w ramach Usług, które to treści naruszają prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich,
- szkody wyrządzone podmiotom trzecim lub następstwa działań, powstałe w wyniku korzystania przez Użytkowników z Usług w sposób niezgodny z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa,
- zgodność z prawdą informacji zamieszczonych przez Użytkowników,
- utratę danych spowodowanych działaniem czynników zewnętrznych (np. awaria sprzętu) przez Użytkowników Eduklik
- utratę danych spowodowanych innymi okolicznościami niezależnymi od Usługodawcy, w szczególności zawierających działanie osób trzecich,
- w nieprawdziwych lub niepełnych informacji przy rejestracji Konta, nieprzestrzegania przez Użytkowników warunków Regulaminu,
- następstwa wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie loginu lub hasła Użytkownika,
- nieprawidłowości u dostawców usług internetowych, a także awarie i zakłócenia w działaniu sieci internetowej, przy pomocy której Użytkownik korzysta z Platformy edukacyjnej,
- przerw w świadczeniu Usługi zaistniałych z przyczyn niezależnych od Operatora technicznego lub Usługodawcy.
- Nie ponosi odpowiedzialności Operator merytoryczny za dane przekazane w celu otrzymania potwierdzenia ukończenia kursu lub wydania certyfikatu, jeżeli Użytkownik poda je w sposób nieprawdziwy lub błędny,
- W przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Użytkownika i uniemożliwienia mu dostępu do tych danych, Operator merytoryczny lub Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych względem tego Użytkownika.
Prawa autorskie oraz licencje
- Wszystkie prawa do utworów, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1181 z późn. zm.), stanowiących element Platformy edukacyjnej Eduklik, w szczególności do całego utworu jak i jego części, w tym do elementów tekstowych, multimedialnych, graficznych, a także elementów programistycznych generujących i obsługujących Eduklik lub pozwalających na korzystanie z Usługi, są zastrzeżone odpowiednio na rzecz Usługodawcy, Operatora merytorycznego lub Operatora technicznego.
- Użytkownik Platformy edukacyjnej nie może sprzedawać, rozpowszechniać lub w inny sposób wprowadzać do obrotu w celach komercyjnych kursów, ich części, w tym przesyłać lub udostępniać ich komukolwiek w systemach i sieciach komputerowych, teleinformatycznych lub jakichkolwiek innych.
- W przypadku naruszenia praw autorskich przez Użytkownika, może zostać pociągnięty do odpowiedzialności cywilnej lub karnej z tego tytułu.
Zabezpieczenie danych
- Zgromadzone przez Usługodawcę dane i informacje są zabezpieczone przed podmiotami nieuprawnionym dostępem zabezpieczeniami fizycznymi, systemowymi oraz organizacyjnymi zgodnie z obowiązującą w tym obszarze polityką bezpieczeństwa pozyskiwanych informacji i danych osobowych.
- Usługodawca, a także Operator techniczny oświadcza, iż zachowa należytą staranność, aby Użytkownicy posiadali odpowiedni poziom bezpieczeństwa w obszarze korzystania z Platformy edukacyjnej Eduklik. Wszystkie wydarzenia, które posiadają wpływ na bezpieczeństwo przekazu danych, informacji, w szczególności dotyczące podejrzeń udostępniania plików zawierających szkodliwe oprogramowanie oraz plików kontakt@eduklik.pl.
Ochrona danych osobowych
- Ochrona danych realizowana jest zgodnie z Polityką prywatności dostępną na stronie https://eduklik.pl/privacy.
Odstąpienie od umowy
- Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia umowy nabycia Kursu na podstawie art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Reklamacje
- Na adres mailowy kontakt@eduklik.pl należy kierować zgłoszenia reklamacyjne związane z błędnym funkcjonowaniem, problemami i uwagami związanymi ze świadczonymi usługami w ramach Eduklik.
- Reklamacje może złożyć Użytkownik, jeżeli przewidziane niniejszym Regulaminem Usługi nie są świadczone lub są świadczone niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Zgłoszenie reklamacji można nastąpić w terminie do 14 dni licząc od dnia zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
- Reklamacja musi zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, okoliczności będące uzasadnieniem złożonej reklamacji oraz sprecyzowane żądania związane ze składaną reklamacją.
- W przypadku braków formalnych w reklamacji Usługodawca przed rozpatrzeniem zwraca się do zgłaszającego o jej uzupełnienie.
- Usługodawca rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. W sprawach skomplikowanych Usługodawca może przedłużyć ten termin do 90 dni po uprzednim powiadomieniu podmiotu składającego reklamację. Podmiot składający reklamacje otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na podany przez siebie adres e-mail.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do nierozpatrzenia reklamacji, jeżeli reklamacja wynika będzie z nieznajomości niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa.
Końcowe postanowienia
- Usługodawca posiada prawo do zmiany treści Regulaminu.
- Wszyscy Użytkownicy będą poinformowani o zmianach Regulaminu informacją zamieszczoną na Platformie edukacyjnej, a także informacją przesłaną na adres e-mail, który został podany w Formularzu rejestracyjnym lub informacją zamieszczoną o zmianie Regulaminu wraz z jego treścią dostępną po zalogowaniu do Konta.
- Użytkownik może odmówić akceptacji wprowadzanych zmian przesyłając Usługodawcy oświadczenie o braku akceptacji w formie pisemnej, mailowej na adres kontakt@eduklik.pl lub w przypadku posiadaczy Konta, poprzez zaznaczenie braku akceptacji zmian po zalogowaniu do Konta. Brak akceptacji zmian w formie oświadczenia musi być przekazany Usługodawcy do 30 dni od daty otrzymania informacji o zmianie Regulaminu opisanego w ustępie drugim. Jeżeli oświadczenie w terminie 30 dni nie zostanie złożone, uznaje się akceptację zmian przez Użytkownika. Oświadczenie przesłane przez Użytkownika jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy przez Użytkownika z zachowaniem 14 dniowego terminu wypowiedzenia, licząc od dnia otrzymania przez Usługodawcę informacji o braku akceptacji zmian.
- Użytkownik ponosi pełne ryzyko nieotrzymania powiadomienia o zmianie niniejszego Regulaminu z powodu nieprawdziwego, nieaktualnego, a także należącego do obcego podmiotu adresu e-mail.
- Powiadomienie o zmianie Regulaminu dla Użytkowników będzie zawierało listę najważniejszych zmian. Użytkownik zobowiązuje się do zapoznania się z nowym Regulaminem.
- Wszystkie spory związane z realizacją Umowy będą rozstrzygane przez polskie sądy powszechne właściwe ze względu na siedzibę Usługodawcy. W przypadku sporów w obszarze realizacji przez Usługodawcę Usług, przed postępowaniem sądowym należy wyczerpać drogi postępowania reklamacyjnego. W pozostałych przypadkach Usługodawca oraz Usługobiorca zobowiązują się w pierwszej kolejności dążyć do polubownego rozstrzygnięcia sporów w drodze negocjacji prowadzonych przez okres 90 dni.
- Prawem właściwym dla całości Umowy jest prawo polskie.
- W kwestiach nieuregulowanych w Umowach zawartych z Usługodawcą zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- Regulamin obowiązuje od 07.10.2019 r.